در متن این پیام آمده است:
جناب آقای قدبا
رئیس محترم اصناف خراسان جنوبی
با سلام
روز ملی اصناف، فرصت ارزشمندی برای پاسداشت تلاشها و خدمات صادقانه قشر پرتلاش و مسئولیتپذیر اصناف است که با نقشآفرینی مؤثر در چرخه اقتصادی کشور، سهمی شایسته در تأمین نیازهای جامعه، رونق تولید و تقویت معیشت مردم ایفا میکنند.
بیتردید اصناف به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصاد مردمی، همواره در مقاطع مختلف همراه و پشتیبان نظام و مردم بوده و با روحیه مسئولیتپذیری اجتماعی، در عرصههای گوناگون از جمله حمایت از اقشار آسیبپذیر نیز حضوری ارزشمند داشتهاند.
اینجانب ضمن گرامیداشت روز ملی اصناف، این مناسبت را خدمت جنابعالی و به تمامی فعالان شریف صنفی در استان خراسان جنوبی تبریک عرض نموده و از تلاشها و خدمات ارزنده شما عزیزان در مسیر توسعه اقتصادی و اجتماعی استان قدردانی مینمایم. توفیق روزافزون را در سایه الطاف الهی مسئلت دارم.
دکتر وحیدرضا گازرانی
مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی
#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی
#پویش_ملی_کنار_مردم
#مهر_آوا_کانال_اطلاع_رسانی_بهزیستی_خراسان_جنوبی
#روابط_عمومی_بهزیستی_خراسان_جنوبی
@behzisti_khj
http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi












نظر شما